tillminasamlarbilar............



Luftade min lilla lastbilen igår kväll, var och köpte två vitrinskåp i Älta. Har letat länge efter just dessa skåp till mina samlarbilar. Hittade dessutom två med belysning och sju hyllplan mot vanligtvis fem. Paret som sålde det vissteinte hur väl de ville, han skulle bära ut skåpen och sprang runt och bjöd på karameller. Hon var så glad över att sina skåp kom till nytta och över att jag var så glad över att ha hittat dem.

   



Mina två vitrinskåp i bilen ser ut som två likkistor.



Julstjärnorna har landat i butiken, snart är det jul..............men, men, men. Ute är det Indiansommar med +18 grader igår klockan 22.30

Får se om jag får njuta av sommarvärmen ikväll om det blir cruising.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0