Trasig igen !!!

Det är inte sant !!!! Igår när jag skulle ta Transporten så är den trasig igen, börjar nästan hata den bilen fast jag älskar den verkligen. Varför måste det vara så här ??? Den har kanske gått 220 mil sedan förra gången den var på reparation. Måste lämna in den i nästa vecka...................pengar, pengar , pengar !!!!

Fick låna Marias bil till tandläkaren där jag lagade en tand, mera pengar debiteras mitt konto. Dyrt !! Sanerade bort lite amalgan samtidigt som tanden lagades.

Sofias övningskörningsbil har också något fel med bromsar och stötdämpare. Måste mecka bort däcket och kolla !!!

Idag hade jag tänkt att åka med ett gäng till Mantorp, men jag har inte tid !!!
Ska träna.
Åka till Tumba.
Vara hemma och ta mot varor.
Städa i garaget.
Måla om en vägg inne.

Sen är det nog kväller !!!! I morgon ska pappa och jag mecka bil.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0