Nu drar hon................



Idag, nej för en stund sedan. Rättare sagt för en timme sedan började Maria sin resa för att flytta till Norge, bosätta sig och jobba där. Igår kväll hade vi middag för Maria, mormor och morfar var här och sa hej då ! Kommer att sakna henne på ett sätt och det är att det händer alltid någoting runt Marias vardagar och helger. Hon ger livet frisk luft och sprider sin livsglädje till mig. Nu får man prata över nätet och titta på varandra i datorn. Önska bara henne lycka till i grannlandet :-)

Hon har dock sålt den tavla som jag ville köpa av henne, men jag har ett foto på den iaf ;-)

Förra helgen var hon hemma på söndagen och målade en beställning.............

   




Idag kommer Sofia hem med flyget från Finland, hon och Linus ska komma över.

Vet faktiskt inte vad jag ska göra idag. Vill jag kolla MC kan jag åka till Vegabaren där det är easy rider träff. På Malmby tror jag det var hot rod träff. Hemma skiner solen och jag kanske ska ta det lugnt bara.

I morgon är det Bil och flygets dag på Vallentuna flygfält, ska packa bilen i eftermiddag.



Har i veckan köpt en Jeff Corvette till min samling :-)




Kommentarer
Postat av: Mats

Så nu har du också Jeff Corvette i din samling, har du sett filmen då? :-)

2011-09-03 @ 08:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0