Vad jag blev glad !!!



Igår efter en lång arbetsdag med åter övertid så var jag på ett möte. Vi hade det riktigt trevligt med god mat och bra dialog, var hemma halv tolv. Turen hem i natten gick både fort och glatt, satt och pratade i telefon hela tiden och fick skrattade hela resan hem. Dessutom var jag jätteglad för att jag ska få ett knutkors av Christer i klubben. Han hade ett nytt som låg hemma i garaget, som legat där i några år från tiden då han ägde en C4:a. Ska bara SMS.a honom på lördag kväll så han inte glömmer det, ska få det på träffen i Vallentuna.

Ikväll blir det avskedsmiddag för Maria som sen flyttar till Norge.Min andra dotter Sofia sitter på bussen nu för hon ska flyga till Finland på någon invignngsfest idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0