Verkstaden igen........



I går morse satt jag och bloggade, drack kaffe och sen tog jag en löparrunda efter det jag pratat klart men Jerka. Vi fortsätter vår planering för 2012 med arbetet inom klubben.

Efter löparrundan tog jag Trnasporten och åkte till killarna på verkstaden och de fick kolla varför min motorlampa var tänd ???? Visade sig var något med avgasröret, men det var helt. Ska köra ett tag till så får vi se vad som händer. Glad som bara den att det inte var något större problem och mer dyra utgifter på den bilen. Det första en av killarna ville se var min tatuering................hur fan visste han att jag hade den. Han sa att det var någon som sagt att jag hade den. Han tyckte den var helt OK, fick mer än godkänt !!

   Skönheten i höstens famn :-)

Jobbat heldag och sen hem och lagade till en god skagensmörgås med sallad,avokado och bröd.

Funderar över om jag behöver göra som en kille på forumet, byta tändningscylinder.............min är väl inte helt Ok.



Pratade med min lackerare igår om lacken och motivet som ska dit innan nästa sommar.

Lämnade tillbaka Curryn jag lånad och köpte en burk till som tack för lånet, han(Micke) räddade min söndagsmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0