Vi hade iaf tur med vädret...........

Vi hade iaf tur med vädret...............ja så kan man säga om gårdagens kväll/natt. Efter att fått det trevliga unika jobbet att ta hand om stängningen och dessutom var sista föräldern försenad så kom jag hem för att hämta Corvetten. Körde som bara den till Tungelsta för att hinna med att säga hej till en viss liten person. sen drog Pia och jag till Lissma. Vi var där ganska sent men träffade dock en hel del klubbkamráter och vänner.

Tuff.............helt okey som vinterbil, eller hur ???



När fältet av bilar började tunnaut tog vi Corvetten till Stockholm city.

Vilken underbar känsla att bara åka omkring i stan och bara njuta av vår fina stad. Körde ut mot Djurgården och runt Stureplan, Kungsträdgården och runt, runt. Allt är så vackert, lampor över allt ...............inte som i skogen där man bor. Här finns så mycket energi iform av vackert ljussatta rum, väggar, skyltar......dekorerat överalllt. Ska nog hänga upp julgransljusslingan i ett trdäd så jag får lite ljus och energi av det. Fick lite energi av att gasa mot några körglada killar inne stan.

Mer energi fick jag av att ta en McFlurry BILAR...........på donalds.








Hemma sent och somnade gott. Så härlig kväll............som om man hade semes´ter. När jag kom hem klockan elva var det 15,5 grade ute.....................så härligt.

Ska ev köpa lite fler samlarbilar med pappa någon kväll.





Måste boka hotellrum till årsmötet också, igår kom inbjudab om årsmötet den 15 oktober i Skövde på Billinge hus. Middag, årsmöte, spa coh hotellfrukost. En helg mitt i oktober som kan bli mycket trevlig.

Ha en bra dag.......idag blir det regnkläder på, ska ut i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0