Ångrade mig lite..............men

Ångrade mig lite när jag åkte hemifrån vid halv nio. Vad skulle jag ut i detta väder och göra? Halvvägs till gymmet stog det en bil mitt i vägen som hade snurrat ett par varv. Bilar i diket och riktigt mycket varningar på radion om dåligt vägunderlag. På vår lilla väg var det 20 centimeter snöslask som man slirade fram igenom. Kunde inte köra fortare än 45 km i timmen. tog det lugnt men undrade varför jag egentligen gav mig ut i snöovädret? Men dagen blev riktigt lyckad och trevlig...............



Stannade och tankade på vägen och köpte lite rengöringsmedel till bilen...



Under hela träningspasset snöade det riktigt mycket. Så härligt att vara inne och träna i värmen när snön yrde ute och la sig ännu tjockare på marken. Tränade i en och en halv timme, duschade, SMS:ade och pratade i telefon medan jag stretchade ut musklerna.



Ute stog min vän troget och väntade på att jag skulle starta och leda henne ut på vägarna för att få känna stänket
av snöslask och vägsalt mot plåten. Smattrade som om någon sköt med kulspruta mot plåten. Rena ansiktsbehandlingen, eller hur ???? Kallas peeling tror jag................



 Var och handlade kläder och en bikini till...........varför?

Köpte små fina ord till mitt hem och garage...........tror Corvette hamnar i garaget. Kan bli fint i fönstret eller någon annan stans............



LOVE hamnade på toa, där kan man sitta och drömma sig bort medan gör både det ena och det andra. Kanske drömma om något eller någon man tycker om.



Köpte KÖK till köksfönstret, kan vara bra att veta när man.................



............står i köket och tvättar sina skitiga händer från meckandet i garaget. Tvättar alltid händerna med diskmedel i köket............är det okey???? Jag tycker det iaf. Lite skit rensar magen brukar man säga.........



Var och hälsade på mamma och pappa. Vi fikade och sen drog mamma och jag till ett shoppingcenter. Hjälpte dem med lite småsaker och sen hämtade jag hem en liten låda från pappas garage med smått och gott till min renovering. Lite muttrar som fattades, skruvar och nya glödlampor. Resten av sakerna som fattades är betällda hos Corvette Sweden.



Idag ska jag boka in mig på Ronneby och sen blir det garaget...........och kanske en liten stund i solen. Solen ska visst titta fram under dagen och kanskekan den bränna på min bränna lite. Nu är det -4 grader, frost och sol. Ska kalka av kaffemaskinen nu så jag får mig lite gott kaffe...............ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0