Anmäld vid startskottet............

Anmäld vid startskottet. Satt som på nålar, startklar och skulle anmäla mig till sommarens stora evenemang. Klockan tio gick startskottet, då kom anmälningsformuläret upp på hemsidan och man kunde anmäla sig. Har bokat lite speciellt boende, får se om man ligger bra till bland de första. Jag bokade inte till mig utan till mina underbara föräldrar. Jag kan bo hur som helst - nästan! Vår bokning tog Tobbe hand om..........som dragracing......gul, gul, gul, grön.....kör!!



I år åker vi till Ronneby Brunn, förra året var vi i Sunne.





Då firade jag 25 år som medlem i klubben och fick en fin plackett...........




Satt vid datorn från kvart i sex fram till kvart över tolv med klubbarbeten. Pratade med ¨Skräcken¨, SMSade med Jerka, Roffe, Mailade med styrelsen, pratade med C-G, Kenneth, Öhrnen och vete gudarna..............alla och allt. Känner mig lite mera på banan nu. På onsdag är det kontakmanamöte i lokalen och då ska vi arbeta vidare med det som ska göras på distriktet. Lasse och jag har lämnat in en beställning på Häpp-bräda till ¨Snickaren¨.



Häpp, häpp-dagen förra året. 2010 tog jag hem Ivan memorie, förra året Jerka..............vem tar hem det i år???



Efter tolv var jag i garaget och jibbade lite med Svarten.



Gjorde blandannat det sista med dörrarna............sen kom Nina och Micke. De skulle byta till vinterdäck och behövde låna domkraften. Jag fick sommardäck på Transporten igår oxå, så nu vill jag inte ha mera snö och slask.

Satt i solen och drack kaffe igår med Nina och Micke, sen blev jag sugen på vin och så fick det bli fast det var söndag. Lagade god middag och sen blev det en kvällspromenad.

Nu är det en ny vecka och det är bara att kämpa på! Längtar redan till tisdag då jag ska till gymmet...........har blivit så taggad av det. Som om mina träningsendorfiner bara vill köra mer och mer.............

Önskr bara fyra kilo mindre på vågen också, skulle vara kul att vara snygg till sommaren................men det kommer jag nog aldrig lyckas med. Man är den man är .......;-) en lite godisnarkoman.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0