Drömmen om en trimmad.............

Drömmen om en trimmad bil och kropp. Drömmer hela tiden om coola ting. Är lite av en drömmare, men vardagen blir allt roligare om man kan drömma sig bort och leva i drömmen så som man önskar leva. Drömmen om oöndligt mycket pengar så man kunde köpa det man vill. Varför tjänar man inte mer pengar? Bar att gilla läget och drömma vidare. Det är därför drömmar är så bra, de är helt gratis. Stog och drömde framför spegeln på gymmet igår när jag stretchade ut de få muskler jag har, drömde om den där perfekta kroppen. Efter att stått där alldeles för länge så upptäckte jag att jag var starkt iakttagen. Han skule bara veta vilken härlig dröm jag hade, som han avbröt. Han som redan har sina feta muskler, kätting runt halsen och tatueringar som var riktigt snygga.

Jag tycker denna dröm är så  snygg. Hittade den på en bilutställning i somras..............den är rå, snygg, muskelpaket, rätt former.................ja något att bli kär i. Tänkte på den igår när jag körde min cirkelträning på gymmet, sen hem till vardagen och mindre roliga drömmars verklighet. Kollade in en Mazda från -89 som växellådan rasat på, konstaterades att det blir att köra till skroten.







Idag är det redan torsdag, veckan går fort. I kväll ska jag hem till Sofia, imorgon ska jag träna på gymmet igen. Det gick så bra på träningen igår, har inte varit på gymmet på en vecka..............men jag promenarar en halv mil på morgonen. Ska ta mig en kaffe och sen ut på min morgonpromenad och drömma mig bort............kanske????



Drömmer mig bort ibland kanske mitt i allt.......sommarmötet i Sunne 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0