Drömmer tillbaka...........

Drömmer tillbaka till LaManga(Spanien) och semestern. Alla lata stunder vid poolen och morgonpromenaderna vid havet. Solen och värmen. Sanden och stranden. Älskade verkligen det................längtar tillbaka så in i helvete. Måste tillbaka! Igår bättra jag på solbrännan i ett solarium, den får inte försvinna(alltså solbrännan) den påminner om solen och värmen från resan. Vill ha så i Sverige nu. Sol och värme.



Strandlivet är så fem stjärnigt...........



Längtar även till sommaren här i Sverige, bilar och träffar. Allt vackert att titta på! Drömma sig bort. Tänk att få ha en sådan i garaget - oxå! Ja, drömmar är gratis och helt underbara.............














Igår var jag och rensa avlopp ochfrosta av frysen i Sofias lägenhet. Nu ska jag städa mitt hus och sen blir det gymmet innan min arbetsdag börjar. Fullt ös -medvetslös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0