Grundlurad...........

Grundlurad av en klubbkompis igår innan jag skulle in på gymmet. Han skickade SMS som jag gick på. Blir arg på mig själv att jag är så lättlurad. Men det hade ju kunnat vara sant och då hade det inte varit kul för en viss person.................nu var det ju inte så visade det sig när jag kollade mobilen efter en och en halv timme på gymmet då jag bara tänkt på detta under träningen. Ha ska få.....................



Igår var det en låååååååång och rolig dag på jobbet med idrott, lekar och brännboll. Sen gymmet och sen hem till sängen.

Min gamla Toyota är livsfarlig, kan inte köra den mera. Blir ett projekt i helgen att laga, det får bli reservdelar från biltema och sen garaget. Den gick sönder efter att stått på Arlanda i en vecka. Vi körde väl för fort på vägen dit med den gamla bilen. Nä skojjja! Vi bromsade in för hårt vid avfarten, så var det nog. Ska ändå visst snöa på fredag och sen ska visst lördagen bli lika jävlig så garaget är helt okay att vara i. Var är våren? Vem har sett vart den tog vägen? Vi hade det ju så bra i mars med sol och femton grader på dagarna.



Ikväll blir det lokalen i Sumpan med alla kontaktpersoner. Vi ska planera och prata ihop oss om aktiviteterna som startar på distriktet den 6 maj. Allt för att allt sak bli så bra det kan bli. Ska åka dit direkt efter jobbet. Middag i en plastburk....................och kanske fika där.

Ha en bra onsdag, om några månader är det dags för Skanssundet............







Längtaaaaaaaaaaaaaaar! Sex veckor kvar..............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0