Hämtat ut......

Hamtat ut mitt paket från posten. Precis en sådan här vill jag ha i skala 1:1.

   





Den här ligger på nätet till salu, en riktigt pärla för 399.000 :- något att fundera över men motsatsen i färg till det jag vill ha. Fast vitt är snyggt det med, men önskan är en svart............







Har pratat med pappa om mina drömmar, men det är nog lika bra att göra klart ett projekt i taget. Det kommer att finnas flera till salu med tiden. Ska jobba Svarten i påsk och..........................

dra till Elmia på långfredagen. Skräcken ringde igår och frågade när vi skulle dra. Det kommer nog att bli fredagen för oss oxå ;-)



Elmia-mässan 2011

Janne berättade att jag skulle läsa på en av kvällstidningarnas hemsida igår. En Corvette mindre i Stockholms-området ? Någon som skulle ut och provköra ? Eller ? Totalkvaddad !!!  Sorgligt ......

Idag blir det sol och vackert väder...........



Jag tisdag morgon, den 3/4- 2012

Nu väntar morgonpromenaden.............sen arbete, dvs VARDAG.......snart är det PÅSK och lute ledighet igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0