härligt..............

Härligt med saker som blir gjorda. Efter en bra dag på jobbet med planering inför samtalen som jag ska ha idag idag så drog jag till Sumpan direkt efter jobbet. Torra, fina vägar på väg mot Sumpan resulterade i att jag lyckades se en Lambourgini och en Corvette. När jag passerade Kungsholmen kunde jag inte mer än ringa Lasse och fråga hur han hade det. Allt var bra, han verkade inte sakna sin Corvette iaf. Pratade med Sofia och sen Affe innan jag måste dyka ner i förrådet. Mötte Lasse, Christer, Jerka och Chrippe i garaget. Sen kom Kenneth och vi röjde ut saker som inte behövdes längre i förrådet. Så härligt. Fixade sommarmötespallar m.m..



Sen hade vi kontaktmannamöte och bestämde det sista innför sommarens träffar drar igång. Hade en trevlig stund hem i bilen genom Stockholms natten. Hemma halv elva som egentligen är alldeles för sent.

Sovit som en stock. Nu ska jag börja tidigare på jobbet idag, sen bad, sen u-samtal och sen gymmet. dagen är fullsmetad.

Fick SMS av Micke, och det sak jag också hinna med ikväll. PUB-afton i Västerby. Fan så mycket......hela tiden.
HA en bra dag.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0