Just Nu..........

Just nu..........är det snö. Snö, snö, snö kanske detta är den tredje baksmällan(bakslag) på vintern eller så har vi våra bilar begravda i mängder av SNÖ...........Jag som egentligen tycker om snö tycker bara att det inte passar med snö just nu. Den tillhör vintern och nu är det vår och vägarna ska sopas rena från vinterns sand och grus och Corvetten ska putsas, poleras och tas ut på vägen efter vinterns sömn i garaget.



Snön ligger vit på marken, endast Elisabeth är vaken. Stjärnorna gnistra och glimma



Snart är våra bilar som sagt begravda i denna vita ¨massa¨



Efter träningspasset igår så köpte jag blommor till mig själv. Vad ska man göra när livet är tungt. Jo, Tänka på sig själv och unna sig det man vill ha och kan köpa!



Mitt nya ¨bebis¨-citronträd bjuder på blommor och härlig doft. Fyller hela mitt hjärta med kärlek......är faktiskt helt tokig i dessa träd. Lika tokig som jag känner mig inombords när jag ser en C3a. Det händer något i mig. Glädje, värme, kärlek och bubbel..............





Köpte mig en till present ;-) den var så fiiiiiiiiiiiin!



En ring som det står Carpe Diem på..........skämmer bort mig själv just nu !



Passar mitt finger perfekt..........så fiiiiiiin!



Hittade denna underbara bild från 91.an Karlsson.



Var på gymmet igår och fick beröm av träningscoachen där. Får se om det kan bli en sväng dit idag också, har ingen större lust med promenad ute i snöstormen så gymmet kan vara ett bättre alternativ. Ska nog åka över till mamma och pappa en sväng. Kanske lite lunch där?

I morgon ska det bli garaget igen. Ska montera in sätena/stolarna och fixa lite................



Trimma bilen - trimma kroppen - trimma ¨egotiden¨som du kan få till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0