Längtar.......

Längtar till sommaren och alla underbara träffar. Pratade med Corvettevänner från halv sju till över nio igår kväll. Pratade med Guy blandannat och fick lite tips om mina gummilister när de ska monteras. Kom in på träffar och evenemang som sker under sommaren och som ska ske i sommar! Kom att prata om Vallentuna-träffa som är riktigt bra och trevlig att åka på. Vi var ett toppen-gäng som träffades där förra året. En kille i klubben kom dessutom i sitt flygplan, Corvetten fick stanna kvar i garaget denna dag. Vallentuna-dagen är en kombinerad bil- och flyg-dag...............så häftigt!





Igår efter morgonpromenad och lite prat med Roffe så blev det frukost med Maria och sen körde hon mig till jobbet. Hon behövde min bil under dagen för att fixa lite saker innna hon åkte tillbaka till Norge igen klockan fyra. Det är inte ofta jag lånar ut min ¨pärla¨(fast den inte är värd några pengar, men den är värd guld för mig iaf), hon sa i telefon att hon förstog varför jag gillade den så mycket. Hon tyckte också om att köra den............



Maria.........



Kör iväg............



Längtar redan efter henne, får se när man träffar denna positiva eldjsäl. Maria är helt full av energi och gör det hon vill göra. Hon gör helt enkelt rätt! Dessutom smittar hennes positiva energi av sig till mig och jag blir alltid lika glad och uppåt när hon är hemma...............

Idag ska jag nog ringa ¨Skräcken¨................

Ha en bra dag, nu ska jag ut på promenad................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0