LOVE MY CORVETTE



LOVE MY CAR

ÄLSKAR MIN BIL

Hittade denna bild på min gamla dator bland bilderna där. Känner en sådan lust till allt när jag tänker och drömmer. Drömmer om livet efter detta. Just nu är det rätt dött. Snö, regn och blandat av båda delar som man så fint kallar snöslask. Fan det här är inte riktigt klokt. Orkar inte se mer av snön, nu vill jag ha sol och värme. Ute just nu är det snöslask och klass ett varning för länet för det kommer att bli värre - med snö! Längtar så det gör ont i själen. Vill bara dra iväg. Få dra iväg med min Corvette och känna att livet är värt mer än vardagens sysslor som ska göras. Efter jobbet igår var jag och tränade, det känns bra nu idag när jag sitter här med min kaffemugg och bara myser i värmen. Vil inte gå ut, men jag måste ut. Ska jobba idag också, sista dagen på denna vecka. Sen är det helg. Ska bli så skööööööönt denna vecka. Längtar som bara den. Idag ska glasmästaren få sin beställning på framrutan till Corvetten.

När kommer våren?

När kommer sommaren?

Vem har kolla på det?

Jag har idag koll på sådant jag lovat, efter mycket annat har jag redan skrivit ett utskick till pub-kvällen. Plakat och skyltar skriver jag i kväll i garaget och ställer ut i morgonbitti. Varför säger jag aldrig nej? Tycker allt är roligt och säger ja! Sen då? Ska ha PUB den 4e och 11e maj i bygdegården. Hockey-pub för alla i byn. Full fart med storbildsTV, korv och baren ska vara öppen. Tänker just nu.................dra för fan i handbromsen fröken Söderström............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0