Sista fredagen i månaden......

Sista fredagen i månaden är det idag. Sista fredagen i april. Ja inte så dåligt. Solen skiner just nu. Kan kanske bli en bra dag iaf. Tyckte den första prognosen för helgen såg riktigt bra ut, sen ändrades den och såg riktigt eländig ut. Bara mörka moln och regn. Nu är prognosen lite blandad. Så stå ut! Det kan bli bra!



Sista fredagen i september........2011

Igår var jag utförde mina personliga måbra uppdrag som jag gett mig själv. Gick bra på gymmet, tränade hårdare än i tisdags. Hem och tvätta, ute regnade det igår kväll. Nu ska jag städa efter blogg och kaffe.........

På måndag ställer jag på min grå.............



Kanske man möter någon trevlig Corvette-kompis ute på stan för att ta en fika med ! Det hela löser sig nog, bara solen tittar fram ............ då tittar bilarna fram och det är maj. En månad då många bilar ställs på!

Nu ska jag städa........ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0