Träning före bloggandet............


Oooooooooooops! Vad har hänt????? Förut gick bloggen före mycket, nu går träningen före bloggen. Igår missade jag totalt att blogga. Var ute på min morgonpromenad halvsex till halv sju, sen var det duschen och full fart till jobbet. Smothie (frukosten) fick bli på jobbet...........hade påsklekar hela dagen. Mycket ägg!

Saknar mina morgonpromenader på stranden och löparstunder i sanden. Skulle kunna återvänad på en gång. Sveriges klimat just nu är inget att ha! Vill ha sol och värme. God mat och fysisk träning och SOL.




Här löptränade jag på morgonen..........



Inte helt fel ställe att löpträna eller promenera på. Stranden i Spanien, LaManga - är KÄR i LaManga. Dessa hav på varje sida av halvön. Halvön är som bredast 900m och smalast 600 m. Ena sidan innanhavet MarMenor och den andra sidan Medelhavet.





Löparskorna på, på morgonen.....och........sen poolen på eftermiddagen :-)



Måste ju bara skriva att jag har varit här Miss Stingray ;-)




Köpte mig en bikini i Amerikafärger, ganska snygg. Helt OK tycker jag.



Hittade en t-shirt som var lite annorlunda. Ser hur konstig ut som helst men är väldigt snygg på! Naken axel som tittar fram, samt en sned skurning av hela t-shirten.



Köpte en början till min nya mobil.......skalet har jag nu iaf.



Igår var det morgonträning i kyla...... minus tre grader var det, men solen lyste! Kallt om nosen och mössa på !



Lite glad iaf......



När jag tränade i gårkväll efter jobbet och efter att träffat Sofia i VH. Hon fick följa med sin mamma som inte vågade vara själv på ett uppdrag, så tog jag mig ett gympass i garaget............ja, jag tränar ibland i garaget. Måste ju vara hemma om det kommer påskkärringar, och det gjorde det. Helt plötsligt stog det tre påskkärringar inne i garaget. Så söööta. Handmålat påskkort.............



Har fått påskkort av någon som inte skrivit sitt namn. Tror mig veta vem det kan vara, men är inte riktigt säker.



Min träningshörna  garaget............



Skulle ha åkt till Elmia idag, men det får stå över. Klass 1 varning i hela Jönköping pga. snöfall och is.

Blir en dag i sanden............NEJ! en dag i garaget med Svarten.



GLAD PÅSK...............

Nu har jag fikat och bloggat, fjorton kort tror jag att det blev. Det får bli som kompensation för gårdagen......kram, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0