Urrrk........





Urrrk, varit hemma i detta väder i en vecka nu! Landade på Arlanda för en vecka sedan halv fyra på eftermiddagen. Har inte gått en dag sedan dess som jag längtat tillbaka. Detta väder förstör mig och jag tappar ork och lust. Igår segade jag runt bland vänner och fikade, gjorde ett besök till garaget - Men ingen lust till arbete där inte! Känns jobbigt. Stort. Tungt. Inget kul. Bara negativt. Fan, håller jag på att deppa ihop????







Kom hem från Arlanda till middag och blommor på bordet som Maria fixat, igår fixade hon sitt dykcertifikat på KapVerde. Natten mellan måndag och tisdag ska jag hämta henne på Arlanda klockan halv fyra - pust!



Idag kommer iaf min underbara pappa ut och sparkar igång sin slöa dotter. Det kanske händer något i garaget då? Jag vill så gärna, men det känns som om jag skulle bestiga ett högt berg - Bara jobbigt! Men idag kan det bli en bra dag !



Pappa ung och vacker.............så snygg!



För precis ett år sedan kom mina dörrar till garaget från lack...........

Nu sitter de där och ska idag bara finjusteras in, det sista.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0