Vardag igen.....

Vardagen är igång med arbete, snö och kyla. igår blåste ddet kallt mensolen tittade fram då och då. Ingen Corvette på vägarna, ingen motorcykle heller........nä, en dag för bil med dubbdäck. halt och eländigt.

Var iaf och tränade efter jobbet............





Ett gympass på en timme efter en hel del SMS från Maria som inte mått något bra på planet ner till CapVerde (typ matförgiftad)......stackars henne.

Tog mig en liten olydig utflykt till en butik som har öppet till åtta och slösade bort lite pengar på mig.

Marias fina brev innan hon åkte............ sådant värmer i kylan som råder här hemma. Kallt som vanligt på jobbet..........sprang i snöslask och lekte tjuv och polis. Fick brev för jag har ett paket jag inte hämtat ut. Ska fixa det efter jobbet idag  och unna mig mera lyx efter jobbet. Ska snart ta min morgonpromenad..........täckisbyxor och dubbdäck på. Jättekallt ute !!!!



Förra måndagen var jag här och vandrade omkring, hade det bättre...........jag lovar er.





HA en bra dag, nu drar jag på morgonpromenaden............kram, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0