Vissen...........

Vissen, rätt ord på mig just nu. Känner mig totalt orkeslös. Vet inte vad jag har drabbats av. Känner mig som blommorna på köksbordet.

 

Har så ont i maskinrummet! Från mitt på dagen igår har jag haft otroliga magsmärtor. Efter jobbet igår var det bara hem och lägga mig på sängen, somnade på direkten.



Idag ska jag åka till gymmet iaf och hämta energi och styrka. Först jobba hela dagen och avsluta med personalkonferans. Jobba 8-18 sen hämta energi............vill dit nu.

Han är stark............och satt i Spanien och bara njöt av livet.

  



Kollade in hans muskler ;-)

Man får njuta av livet om någon vecka. Om fjorton dagar ställer jag på Corvetten och då ska jag njuta.......



Nu stänger jag ner datorn, orkar inte mera. Nu kommer snön. Det snöar igen!!!!!! Jag går i ide........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0