Borta bra, hemma bäst

Borta bra, hemma bäst. Ja det stämmer! Har haft ett par bra dagar i Rättvik. Mycket bilar, mycket mat och mycket att titta på. Har haft fulllt upp varje dag. Detta resulterade i 986 foton som jag laddade över till hårddisken nu på morgonen. Det är först när man tittar på fotona som man förstår att man gör något hela tiden............lovar att man gör mycket. Igår hade jag så ont i kroppen efter tisdagen så jag är glad att jag är hemma.................så att det gamla ordspråket borta bra men hemma bäst stämmer iaf. Kom hem till ett nystädat hus, vanlig middag, tvättade av Corvetten och fick mig en grogg hos Nina&Micke med citroner från hennes citrinträd-gott!

Nu är det bloggen, kaffe och kanske hinner jag träna före vi drar ut på äventyr idag.............





sena kvällar med cruising alla dagar.............



PS! Det kommer mer foton från dagarna i Rättvik när jag har tid. Har så fina bider på fina bilar............

Nu ska jag ladda till Wheels i Hågelbyparken nu på lördag !

Vi kanske ses................där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0