C5 tur förgyllde vardagen........

C5 tur förgyllde vaardagen igår kväll. Efter en bra dag på jobbet med studiedag för all personal och otroligt fina ord från min chef (som tyvärr slutar). Han sa att jag dessutom var en arbetsnarkoman och måste lära mig att tänka på mig själv, annars kan det sluta dåligt. Ann håller på att få mig att behålla lugnet tillsammans med sin man PG för att jag ska må bättre. Nu ska jag prova att dricka alovera, en växt som ska göra att man mår bättre. Det är som en bil som går på rätt sorts bensin och oja, det ska liksom ¨gå bättre - må bättre¨. Sen måste jag stressa mindre!



Corvette-tur och kvälls-sol.

Sååååååååååå häääääääärligt!



Igår löptränade jag och gymmade, idag får det bli en promenad. Träning är motpolen till arbete/stress.

Var hos Sofia igår och lämnade lite saker, hon har äkte fransar som är hur långa som helst! Vilken tjej!



Inget som klistras på! Satt i Corvetten och såg dessa underifrån! Inte något som är på påklistrat där inte!



Köpte en Alovera-växt till fönstret, kan vara bra att ha hemma. Har man brännt sig så bryter man av en liten bit från växten och tar på brännskadan. Skulle ha haft en sådan förra helgen då Tobbe brände sig på kokhet vatten som skulle med till Hågelby och frukosten där - tevatten!



Passade på att köpa små goda tomater i växthuset, bättre än godis!



Måste återgå till vardagen och sluta med alla semester-fester! I morgon blir det fest! Då blir det Skanssundet...........



Hamburgare eller räksmörgås!





Man ska njuta av sommaren så länge som möjligt! boka in Skanssundet i morgon kväll!

Vi kanske ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0