Fullt ös!!!!!

Fullt ös!!!! Då var semestern slut och vardagen kommer över en med stormsteg. Från att ha gjort det man vill och framförallt när man vill om dagarrna under semestern, så är dagarna styrda av tider och allt annat. Styrt med mycket som ska göras och rattas runt så att man orkar med allt.



Igår måndag började man åter att arbeta och då visar det sig att chefen har sagt upp sig, det känns faktiskt riktigt tråkigt. Tyckte han hade mycket bra att ge oss............ sen var det telefonmöte med styrelsen i över två och en halv timme. Att sitta still mellan sju och kvart i tio är inte lätt!!

Idag är det vanlig arbetsdag 8-16
Onsdag arbete och kvällsmöte på jobbet
Torsdag arbete och möte med distriktet hemma hos mig.
Fredag arbete och sen...............HELG. Hoppas helgen ger sol och salta bad! Ska vara något kul på Kjula i helgen tror jag. Måste kolla upp det på google ;-)

Ja, det är inte lätt att få tiden att räcka till och framförallt så ska man orka med allt. Nästa vecka är det möte hela måndagen och tisdag kväll och torsdag...............inte klokt!

Det gäller att man håller kroppen i trim som en trimmad motor så man orkar att köra på lite högvarv.....



Är iaf otroligt glad över att jag har mitt nya gym i garaget och slipper att åka iväg för att träna. Bara att gå ut och njuta av ett skönt träningspass hemma i garaget. Är så glad över det!!! Min sommarpresent till mig............köpte den i mitten av juli. Älskar att gå ut där och trimma kroppen! Var där igår morse efter en joggingrunda, en joggingtur utan att bli avbruten av lösa hästar.



Måste träna för att inte bli så dålig som jag var före semester, så vill jag inte må igen.

Stress dödar...................tror jag! Dödar mitt glada jag..........iaf negativ stress.

Nu ska jag fika klart och sen är det dags för jobbet......ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0