Hade otrolig tur........

Hade otrolig tur i tisdags. Jag ville sympatisera lite med Tobbe så jag brände mig på en kastrull på jobbet. Inte något som är skönt på något sätt! Jag lovar! Kylde med vatten, sen med kylblock i över en halv timme och sen salva som kylde och bedövade. Hade kompress på mig resten av dagen då jag spelade plocke-pinn blandannat!



Brände mig så bra så jag missade min ÄLSKADE tatuering precis och sen så vart det inte mycket till skada heller efter all nerkylning..............



Igår lagade jag plättar till barnen och så hade vi vattenkrig.......



.............typ ett evighetsjobb ;-)

På kvällen hade vi möte hemma hos mig och då var det matlagning igen! Tobbe gjorde mycket eftersom jag hade missat att jag arbetade till halv sex och vi skulle träffas sex. Men han är duktig på det!



Dukat och klart, sen middag med utvärderingsprat och sen möte.....



Möte fram till halv elva, sent mycket sent!



Idag är det fredag och snart ledighet igen........hela lördagen och hela söndagen. Det ska bli otroligt skönt. Bara inte göra något och inga tider att passa. Denna vecka startade med en rivstart med tre kvällsmöten på en vecka.......tungt!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0