Han inte träna igår, men idag..........

Han inte träna igår, men idag efter allt som skulle fixas och ordnas inför morgondagens träff på Wheels i Hågelby. Har packat tält, flaggor, bord och annat inför morgondagen. Har köpt all frukostmat inför frukosten på Hågelby i morgon, hjälpt Nina och hämta saker i min stora underbara Transport. Tagit/sovit en siesta och framförallt tränat............igår han jag inte det. Utan vi tog då Corvetten för att hälsa på min gamla kompis Janne och Marre, där fanns också Molle och Trassel :-)

Vi cabbade ner i den fina sommardagen som var och bara njöt av turen på små krokiga vägar.............





Vi tog färjan till Skanssundet...............



Fick vänta en stund i solen, men vad gör det !





Det var en jättetransport som åkte med samma färja som oss !! Hjäääääääääääälp



Stannade till och pratade lite med Tomas och kollade båtarna i hamnen.



Efter kaffe med stora bullar, så tog vi en tur med Trassel som stannade och åt blåbär i blåbärsskogen......



Sen tog vi en titt på Molles bil..........





Gick ner till hamnen, Janne kollade om han fick igång utombordaren. Lovar att han höll tungan rätt i mun....



Tog båten ut till Sävösund och krog...........





Här mår man BRA, mitt element i livet. Saltvatten, hav, brygga och båtar......



...............och Rosé







Sävö krog, en oas i Skärgården..............



Utedass i skärgården...............fem poäng till sommaren.



Tvätta händerna här är inte fel, fem poäng till sommaren igen!



Snurran vidare till sol och bad.........



Först i var jag och Janne, sen Tobbe och sen Molle..........





Jag hittade två maneter, flera räkor och fångade en fisk med handen............



Jag simmade och måste säga att åter fem poäng till sommaren............





Sen åkte vi hem till Trassel och en grillkväll på altanen........



Torsdagen blev nog sommarens BÄSTA dag, skärgården går före bilar och landsväg en fin sommardag. I morgon hoppas jag på sol och många klubbkamrater på Hågelby.........................för då blir det en bra dag den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0