Lördag och söndag.......

Lördagen och söndagen har varit lite slöa. Tror att jag har kämpat mot något virus i kroppen. Just idag mår jag bättre och mycket känns enklare. I lördags var jag hemma och tvättade bilar, målade trall, solade, slappade och hade det bara toppen. Korkade upp en flaska vin i solen och bara njöt av lördagskvällen, satt i mina drömmars värld. Tänk om jag ägde en............

 

Söndag morgon väcktes jag av mobilen. Maria kom från Norge och stog i Stockholm tjugo över sex. Jag tog Corvetten och mötte henne halv-vägs. hon tog pendeln till VH. Så härligt att ratta Corvette tidigt en söndagsmorgon och njuta av solen som var på väg upp. Men vad hände sen? Jo, väl hemma så kom regnet. Regn hela dagen. Var och handlade saker som hon behövde i Norge, en shoppingdag på NetonNet och Port 73. Sen var det middag hemma hos oss för släkt och vänner...................fullt hus!

Mamma och pappa kom i sin Corvette.



Jag tycket iaf att det känns som om HÖSTEN är här!

Snart är det Malmby och sen höst-cruising!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0