Motorhaveri............

Motorhaveri på hela mig, det är inte lätt att börja arbeta i 200! Först ska man arbeta och sen har jag haft tre kvällsmöten som slutat alldeles för sent(för mig mitt i natten). Igår var jag så trött vid tre att jag höll på att somna, slutade vid fyra och tänkte ta en siesta. När jag precis somnat in så ringde Sofia och sen ringde de från jobbet. Vilken jävla siesta = 0, dessutom kaos i huset då vi hade strömavbrott och handbollsmatschen skulle startada vid sex. Tjugo i sex kom elen tillbaka..............lycka. Hamnade i soffan under Amerika-filten och tittade på OS, så spännande och härligt avslut.................Sverige tar medalj i handboll.

Enda Amerikanska känslan en fredagkväll................
krypa ner under filten ;-)





Ute sken solen en fredagkväll och man borde vara ute och ratta en Amerikanare istället.......och möta solnedgången. Nä, då ligger man hemma i soffan och dricker whiskey...........och kollar TV.



........men, men, men. Det kan det nog få bli en tur med Corvetten  idag!

Ska ta mig ett riktigt träningspass nu på morgonen oxå. Löpträna och sen gymmet...........

Längtar efter Tomten, undrar när han kommer med min jacka från dinjacka, det börjar bli kallt ute. Nu är det bara 9 grader ute.

http://www.dinjacka.se/  som jag beställde i somras...............längtar såååååååååå.

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge........



Den ska bli svart och vit och med massa av tryck..........precis så som jag vill ha den. Hoppas jag? Jag har bara sett den på papper..........hihihihi så spännande! På pappret ser den såååååååå bra ut!

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0