Nya tändstift??

Nya tändstift??

Helt plötsligt så vaknar man i tid igen och allt känns mycket bättre, som om man bytt till nya tändstift på sin gamla kärra(kroppen). Nu på morgonen känns livet klart mycket härligare än igår. Körde en löpträning igår kväll och ska snart ta en löparrunda till innan det är dags att gå till arbetet idag. I kväll efter jobbet blir det Skanssundet om inte regnet öser ner. Prognosen säger regn = inget Skanssundet och TV med Robinson, men man vet aldrig. Kommer det inget regn så blir det iaf Skanssundet med regn-bilen.



Så otroligt spänd på att se min jacka som nu har kommit. Lasse från Din jacka ringde igår kväll och meddelade att den hade kommit. Han är så otroligt snäll och hjälpsam, bättre service kan an inte få! Jag fick mail på min jacka av honom så jag kunde tjuvtitta lite på hur den kommer att se ut.





En hyllning till mina bilar. C3 på ryggen, C4a på bröstet, mitt namn och Tobbes C5a på armarna.

Får se när jag får tid att hämta hem den, vill inte att han ska skicka den posten. Så mycket trevligare att hämta hem den :-), fakturan kan han få skicka på posten/mailen.

HA en bra dag alla mina läsare.............håll tummarna för att vi slipper regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0