Paus.......

Paus i livet idag och resten av helgen. Inte göra något. Tvätta C4an efter skitvädret i onsdags då vi var i Skanssundet, kolla rost på Transporten. Lapa lite sol och ¨pilla¨sig i naveln, bättra på solbrännan och låta kroppen bli uppvärmd av solens strålar............mina leder och själen. Ska njuta av det fina uterummet på baksidan, kanske måla lite och bygga lite, vara hantverkare med Tobbe. Ska slipa och måla lite möbler...........andra intressen än bilar. Ska till byggshoppen nu!







Vissa är på väg till Tierp och andra till Skokloster.............sen är det raggarfest på Vegabaren. Brukar vara kul det också. Men jag får se vad som händer. Jag gör så som magen säger att jag ska göra, och går på magkänslan.



I morgon halv sju kommer iaf min stora dotter hem från norge och det är det som gäller! Det är det som är helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0