Regn, regn, regn...........



Regn, regn, regn dagarna i ända. Igår så var det fint på dagen och sen så kom det igen..........regnet!

Gör inte så mycket när man ändå jobbar och har möten på kvällarna. Igår hade Persåker onsdagsfika och det är sådant jag tycker är synd, synd att de som kan åka på sådant kul blir hindrade av regnet. Även de som hade tänkt sig åka till Skanssundet under onsdagskvällen eller de som i tisdags hade tänkt sig en tur til Lissma......då var det åska. Jag hade möte på jobbet igår kväll.......Xtra insatt möte. Ett möte till på tisdag i nästa vecka så då blir det inget Lissma heller.

Idag ska det regna hela dagen och vi ska ha vattenkrig på fotbollsplanen, det ska bli roligt!

Ikväll ska vi ha möte och utvärdera året, med klubbens träffar i Mälardalen. Alla kontaktpersoner kommer hem till mig. Jag arbetar till halv sex och sen kommer de till sex. Jag tänkte bjuda på middag och sen ska vi arbeta på hårt!!!

Jag vill ut och åka Corvette!!!!



Sommaren ska väl ändå inte vara slut! Jag vill ha en bra helg, nästan som semester. Hoppas det blir så.

Nästa helg är det MANTORP!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0