Så klart att det kom regn vid kvart över fyra......

Så klart att det kom regn vid kvart över fyra, vad trodde du/jag? Denna sommar går nog till historien. Varenda gång man ska iväg med bilen så är det regn. Vi struntade i regnet och drog till Skanssundet ändå. Är det sista onsdagen vid Skanssundet så är det! Vi var några tappra som åkte dit! Alltid lika gott är det och mat ska man ändå ha!



På väg till Bistro!



Alla tog inte Corvetten!



Men mat ska alla ha! ( utom en som äter piller )



Rätt dött utanför tältet, men inne i tältet var stämningen hög. Små fina ljuslyktor och Tomas som tände upp terassvärmarna så det vart varmt och skönt. Satt i tältet och bara mös. Drack lite vin och trodde att min huvudvärk skulle försvinna ;-)



Sen var det dags att gå till Pia och få sig en godispåse. Världens godisråtta är denna glada pensionär, min pappa !



Sen kom mörkret...............nu är det höst!









Hemåt i natten!



Nu ska jag fixa kaffe och lite annat innan arbetesdagen börjar............ha det bäst. Till kvällen kommer solen säger de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0