Sällskap på joggingrundan......

Sällskap på joggingrundan hade jag igår. Vaknade med ond rygg och bestämde mig för en lätt joggingtur för att få kroppen i ordning. Maria låg och sov vilket gjorde att jag tyckte det var OK att dra en liten stund. Annars är det som så att jag suger ut varje minut av henne när hon väl är hemma. Precis när jag hade startat turen så ringde jerka, han vår på väg till sin första arbetsplats för dagen. HAn hängde med 4.8 kilomoter i luren.............tur att det vart en lugn joggingtur. Körde inte fullt ut i och med min onda rygg. Vi pratade Malmby och längtar efter fint väder och sol på söndag.



Väl hemma så hade MAria vaknat så vi åt en härlig frukost ihop. Sen vart det jobb och hon reste hem. Vilken kanonfin kväll det varrt igår. Lovar att det var KÖ på Slingerbulten, fullt med motorcyklar som var ute och körde. vi tog inte fram bilen utan det blev en kvällspromenad i kvälls-solen.....så fiiiiiiiiiiint.

Men vad hände sen?????

I morse var det bara 2 grader varmt, eller säger man kallt? Vaknade i natt ett par gånger och frös! DAgs att ta fram Amerika pläden..........och mössa på.



Höst och kyla...........

HA det bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0