Utan kaffemaskinen, stannar............



utan min kaffemaskin stannar livet på morgonen av. Den vill inte fungera just nu, fel på malningen av bönorna. Men vart har är kvittot? Måste kunna utnyttja garanti på den. Den behöver renoveras............åka in på en kontrollbesiktning. Jag älskar kaffet som den brygger..........så gott!!

Först kaffe och sen en löparrunda..............de dagar jag har min träning. NU har jag fikat och ska dra om tio minuter...........på en halvmil.

I morgonbitt är det kontrollbesiktning av C4an.............i regnet. Sen cruising i Stockholm på kvällen om vädret tillåter det!



I veckan hade vi frost och man fick skrapa fönstrena på morgonen, nu är det 17 grader redan på morgonen. Regn på väg under dagen, var är solen ???? Solen ...........kom fram!!!!

Ha det bra.......nu ska jag ta på löparkläderna. vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0