Lugn uppgift............

Lugn uppgift...........



Livet som huvkråka vore lugnare, då skulle man bara kunna ta det lugnt. Började jobba nu i måndags och känner mig redan så stressad............möte, möten, möten. Varför måste det vara så? Att allt kommer på en gång och att man ska vara på flera ställen sammantidigt. Tog mig en träningsrunda och ett gympass igår kväll och ett glas vin. Sen dog jag i soffan och vaknade sent i morse.



Nu gäller det att hålla sig i trim så man behåller putsen ( solbrännan ) och sitt yttre........



Nu gör jag två saker samtidigt Bloggar och pratar med Jerka i telefonen.

Ha en bra dag! Kram på er...........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0