Vilken jävla tur med vädret...........

Vilken jävla tur med vädret vi hade igår. Åter igen sken solen när vi hade en träff för klubbens medlemmar. Fredagen var det regn och åska som tog hand om dagen, igår tog solen hand om dagen och vi om varandra. Hade en så´n fin dag på Wheels i Hågelby. Vi fick en bra klubbparkering och solen sken från en klarblå himmel hela dagen. Jag somnade ganska gott på kvällen av sol-utmattning..................hm ´, finns det ordet. Jag som älskar solen och att var i den fick min dos igår. Solen bara sken och sken och huden fick åter en fin bränna. Dessutom hade vi första parkett för att kolla in allla bilar som skulle in til Wheels. Vi hade frukost för alla tidiga medlemmar och vätskekontroll :-)

Fick så mycket energi av alla medlemmar och deras positiva ord. Jag trivs verkligen med att arrangera träffar för medlemmarna, det känner jag. Dessutom verkligen kul att Janne ville hjälpa till och arrangera, han är en gammal kär vän från 80talet som kontakten åter har tagit liv sedan han köpte sig en Corvette för ett tag sedan. På 80talet åkte vi hoj ihop, dessutom fick jag träffa Anton en gammal kompis också från hojtiden, då vi startade MC-klubb i Huddinge/Lissma. Det var roliga tider det! Anton hade jag aldrig kännt igen idag, men tack vare en presentation från Janne - Elisabeth, här är Anton! Så fick man växla ett par ord med honom. Anton var nere hos oss och kollade in Corvetterna.......



Hade också tillfälle att prata med gamla styrelsemedlemmar som gav mycket positiva saker. Dessutom mycket medlemmar som man inte tiigare sett, som man fick tillfälle att prata med. Så underbart roligt!

Jag var på Hågelby tjugo över sex, sen kom Ove och sen Janne och Tobbe. Ove slår nog alla rekord i att packa en Corvette. Han lyckades få in allt detta i sin C3a.............



Första frukosten serverad! Strax efter åtta var det dags för de första att äta frukost.....



Min C4a var ¨pimpad¨med alla presenter från träffar, mycket rosa vart det!



ett av de vrackaste ekipagen..........



Alla Corvettevänner såg var klubbparkeringen var, och vi dem!





Solsidan, intog tjejerna!



Mycket värme och kärlek finns det mellan medlemmarna i klubben......



Tycker det är så kul med nya kontakter...........



Bilar på klubbparkeringen............















Sen kom Mats!







Bilar i Hågelbyparken.......



...............marknad.



Bilar runt hela slottet, överallt i parken!























Snygg!



Har han stått för nära Mustangerna????????????????



Amerika tema!



En glad Tobbe, trots brännskadorna............




Väl hemma så tog orken slut efter vi packat ur alla sakerna från bilarna. Det vart ett glas vin och lite middag. Hoppade Stockholm cruising och fetsen i Hågelby.



Middag alá Sågverten...........



köpte en rosa Corvette till mitt rosa tema.........



En ny väska vart det oxå......



En ny tjej följde visst med hem till garaget, nu har jag konkurans i garaget.



Nu har jag fikat i lugn och ro´. Nu ska jag ta mig en löparrunda och sen blir det ett träningspass i gymmet. Idag ska jag nog ta hand om dagen som en söndag före arbete. i morgon är semestern slut och det är dags att återgå till arbete.

Ha en bra söndag och njuta av livet...............augusti är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0