Blir det som traditionen..............

Blir det som traditionen säger? Att det blir lite tid över till Svarten så här i mellandagarna. Var både 2010 och 2011 i garaget den 27e december. Vet ännu inte hur min dag ser ut.
 
Den 27 december 2010 slipade jag rost på rutramen................
 
 
och hade god användning av reparationshandboken :-)
 
 
Julen 2011 bytte jag stoppning i stolarna.............
 
 
 
 
Men vad som händer idag. Torsdag den 27 december 2012. Vet jag inte!!!!!
 
Igår var det snöskottning. Skottade snö som kom från taket i över tre timmar. som ett riktigt träningspass vart det. Fick gå in och byta tröja i halvlek. Sen regnade det dessutom så man vart blöt från utsidan också. Jävvla skit med regnet. Hatar verkligen att det regnar. Varför ska det komma regn när det är så fint med all snö? Nu är det bara skitigt. Hatar det så mycket så att jag skulle kunna dra utomlands faktiskt. Plusgrader och töväder. Jag vill ha snö, minus tio grader och sol. Så ska det vara nu!
 
Är iaf ledig nu både torsdag och fredag, det känns riktigt bra. Hoppas att jag orkar med ett träningspass i gymmet. Det skulle kännas bra efter all julmat. Fet som julgrisen...............
 
Måste lägga upp en plan för mina gummilister. Hur ska jag göra för att det ska bli  bra? JAg som är fort men fel...........på saker som jag gör, Måste planera.............det är inte min starka sida............tyvärr!!!
 
Ha en god fortsättning på julen............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0