finns inte tid!

Finns inte tid till bloggande. Min morgon är fullbokad av allting annat. Trodde ett tag att jag skulle vara tillbaka i mitt bloggande. Skrev sist i tisdags och nu är det lördag! Vad händer ? Varför blir det så här ?
 
Har nog lite för mycket att göra..........
 
Tisdagen var heldag på jobbet som slutade med styrelsemöte fram till nio på kvällen. Hade styrelsemöte på tisdagen fram till nio med Corvetteklubben, så två möten efter varandra. Pust!
 
Onsdagen vaknade jag till strömavbrott igen. Inget bloggande då heller! Drog till gymmet med Maria och gymmade och duschade där! Fick tillbaka strömmen lagom till middagen på onsdagen. Kvällen blev lugn hemma i soffan. Kollade TV tills ögonlocken var alldeles för tung.
 
Torsdagen var jag tidigare på jobbet för att fixa med granen inför långdansen med alla barnen. Efter jobbet drog jag och julhandlade all mat. All mat blev det inte, för de hade inte en sådan julskinka som jag ville ha! Hemma tio på kvällen och plockade in allt i kylen.
 
Fredagmorgoen la jag in sill och gjorde julgodis. var sen iväg och letade julskinka i affären. Hittade en!  klockan tio var det läkarbesök och sen jobbet efter det. En försenad pappa hämtade sina barn strax före sex på fredagkvällen. Kommer hem till ett kaos. Maria drar igen och denna gång till Västindien/Karibien. Hon fick lov att fylla i trettiosju papper under fredagen och hon som skulle passa en tid för en fest. KAos! Hon stressar runt i huset. Letar kläder, sminkar sig. Alla polare som ringer. Ingen mat i magen. Hungrig. Det hela slutade med att jag fick köra henne till Enskede och till hennes festkväll. Hemma klockan nio........................då blev det middag!
 
Väckt nu på morgonen 05.23 av ett okänt mobilnummer och en gråtande Sofia. Hon har blivit rånad på nattbussen hem fran Stockholm. Hämtat henne och pussat på henne så nu sover hon i min säng under mina Amerikanska lakan och bland alla mina Amerikanska kuddar. En trygg säng................en Hästens!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0