Garaget och lite annat...........

Garagte och lite annat blev det igår. Vaknade sent för att vara mig! Sover otroligt gott just nu! Är kanske uppe lite längre numera än vad jag gör när jag arbetar. Ute var det iaf ett jävla piss-väder. Böt däck på min vinterpärla...........efter besiktningen så blev det nya vinterdäck och igår kom de på!
 
 
Nu är det bara att köra på! Nya dubbar...........
 
 
Sen var jag i garaget och arbetade lite med Svarten. Fick bort något som jag haft i min hemlighet och funderat en hel del över hur jag skulle få den det! Nu är det borta. Var sen i garaget och fixade ett gammalt bord till nyskick! Så fint till mina växter, gammalt går om! Sen körde jag ett träningspass i gymmet innan det vart duschen och matlagning.
 
Lagade mat till våra goda vänner som kom över på eftermiddagen. Hade en toppenkväll, så mys! Åt gott och satt och pratade om både det ena och det andra.
 
 
Jag fick ett paket och så fick vi fina blommor oxå!
 
 
Fint till nyårskvällens middag att ha bordet! Raketerna har jag i garaget och skumpan på golvet. Lagom kyld!
 
 
Sen har jag ett paket som jag fick på julafton av mamma och pappa som bara får öppnas idag! Undrar vad det kan vara? Fick bara öppnas idag sa pappa. Ett nyårspaket från dem. Så söta!
 
Önskar mig ett smycke i  nyårspresent som jag tycker är fint! Det blir en Iphone nu! Inget annat. Helt övertygad att den är bäst! Igår vart ja helt övertygad. Så är det!
 
 
Ha ett gott nytt Corvette-år!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0