Ingen bloggtid över..............

Ingen bloggtid över numera på morgonen. Kaffet sveper jag och sen är det bara att köra på vidare. Mycket, mycket är det som man ska hinna med.
 
Var iaf på julmarkand i söndags och handlade lite Amerikanskt. Hittade en kofta och ett par strumpor och så blev det en påse med brända mandlar.
 
 
 
Hemma är ljusstakar och stjärnorna tända. Snön gnistrar så vit och fin, bara skidorna fattas. Kanske det kan bli en tur i helgen. Igår badadé jag i snön. La mig i snön och bara rulla runt, så härligt tokigt barnsligt skönt!
 
Har varit hos Corvetten i garaget och hunnit med mina träningspass, det känns bra! Bilen står där och jag bara måste ta tag i mitt projekt. Kommer bli ledig en del mellan jul och nyår, hoppas på lite kvalitetstid i garaget.
 
Idag ska jag baka lussebullar och pepparkakor med barnen. Det blir julstämning på hög nivå......myyyys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0