Julmys!

Julmys! Ja det blev lite julmys redan igår efter allt som hände på morgonen. Att vandra omkring i en förort och leta efter en stulen mobil, kontokort, busskort m.m. klockan halv sju en lördagsmorgon är inte rolig start på dagen. Sofia blev rånad på nattbussen hem från Stockholm av någon...................hoppas den fan får en riktigt jävla dålig jul. Jag fick en dålig start på min julhelg iaf. Vad kommer efter stress????? Jo, migrän. Hade så jävla ont i huvudet hela dagen igår. Nu var det ju inte som så att det bara var Sofia som blev rånad på sin mobil. Maria som varit ute med sin bästa komois vart också rånad under fredagskvällen och grannens dotter lika så.
 
Nu är iaf bullarna bakade, pepparkakorna lika så, sillen inlagd, strömmingen också, julgranen står parkerad i garaget hos bilarna, julskinka nummer 2 är just nu i ugnen. Ja julen närmar sig med stormsteg. Alla julklappar är färdiginköpta. Idag hoppas jag bara på julmys med mina barn................
 
 
 
Julgranen ska i år bli lite Amerika inspirerad tror jag...........det är den här stora granen iaf. Var och handlade i veckan då jag hittade denna i blått, rött och vitt.
 
 
Hittade också mitt vinterfordon i rätt FÄRG!!!!!!
 
 
Passar till min mig ;-)
 
Undrar om tomten kommer med något till mig i år. Jag vill ha .............ja gissa det du!
 
God söndag önskar jag alla mina vänner, kram från mig!
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe till, sen ska jag stryka julduken och duka julbordet. Efter det blir det granen och julstädning. Hinner med lite vintersport idag också kanske. Vi får se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0