julbord

 
 
I kväll ä det Cosmopol som gäller. Julbord med kompisarna och ............
 
 
Igårkväll satt jag i soffan med ett glas vin och skrattade i över en timme med Pilefors som ringde upp mig. Han är så otroligt underbart rolig. Allt bara blir roligt, när han pratar. Tur att han ringde upp eftersom jag hade stressat hem för att måla lister, men det fick jag inte eftersom mat och sov klockan hade ringt i Tobbes ficka. Då fick jag inte göra det, så då blev jag surkärring och struntade i de jävla listorna.
 
Idag är det så mycket snö. Måste ut och vandra lite i det underbar vädret, kanske träna lite i gymmet hos Corvetten. Vi får se........
 
Ska iaf sova middag så att jag orkar med kvällen. Vaknade fem i morse som vanligt.
 
Ha det bra och trevlig advent........
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0