Tillbaka igen!

Tillbaka igen ............. både strömmen och jag i mina morgonrutiner. Har redan fikat och tvättmaskinen arbetar på som vanligt på morgonen i tvättstugan. Rekondar kläder från Norge som Maria hade med sig hem igår kväll. All har en liten doft av mögel. Vet att det kan bli så. Kommer att tänka på när jag letade efter en C3a innan jag hittade Svarten. Var och tittade på många gamla Corvetter runt om i Stockholm. Vet och kommerihåg att flera av dem hade drabbats av en stark mögeldoft inne i coupén. Flera av dessa gamla bilar stog i ett garage ute på gården. Lite kallt och fuktigt som senare kan bli mögel. Vissa hade smä mögelangrepp bakom sätena. Något garage tror jag var drabbat av just husmögel och doften är inte rolig. Luktar inte gott! Nu luktar det inte gott i tvättstugan, men det går nog snart över. Har redan tvättat fem maskiner sedan sex igår kväll. Var uppe mitt i natten och hängde tvätt. Vaknade och upptäckte att Maria inte var hemma, hon var ute och sladdade runt med min gamla Toyota! Den bilen är en liten Tuffing! Orkar med hur mycket som helst!
 
 
 
Min stora kärlek!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0