Träning......

Träning, träning, träning på att diska. Det var ett tag sedan man gjorde. Mecka diskmaskin var ingen hit! Det blir till att köpa en ny! Men jag tränade upp mina dolda talanger i att diska och diskade hela förmiddagen kändes det som.
 
Sen kom våren! Det är verkligen vår. Visst är det mysigt men jag vill ha snö och vinter. Skulle lika gärna kunna åka med till USA och ha det bra om det inte visar sig att vi får snö. Skulle nog kunna övervinna min fygrädsla när det bara slaskar och löparskidorna står orörda. Hade hoppats på någon dag i Flottsbrobacken också, men så vaart det inte heller. Skit! Skit med allt!
 
Men visst är det fint ute när solen kommer och det ser ut som en vårdag............
 
 
.............och plattorna/gräset tittar fram .
 
 
Var ute på en långpromenad med Maria innan hon drog till Åre. Jag tog mig sen ett styrekträningspass i garaget hos Svarten och då vart dagen ännu bättre.
 
 
Sen drog Maria till Åre. Körde henne till pendeln.............
 
 
Idag är det regn och skitväder. Skulle hängt Maria i hennes trunk. Hon har snö och ett par minus i Åre. Blir för mig att åka in på mellandagsrean och leta rätt på en ny diskmaskin. Sen ska jag byta vinterdäck och kanske börja planera arbetet med gummilisterna på Corvetten. Längtar till våren faktiskt.............;-)
 
Snart är det ett nytt år! Vad Astrologen spår om 2013 vet jag inte?
 
Nu ska jag ta en fika till och sen blir det återvinningen och inköp...........
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0