Varför, varför. varför

Varför, varför, varför ska en del saker vara så ¨jobbiga¨ och kompliserade. Vissa har en otroligt negativ syn på allt! Varför inte njuta av det som bjuds, livet är fullt med positiva saker. Den negativa synen till allt smittar av sig och jag blir så ledsen att jag tappar all lusten och känner att allt blir så fel.
 
Tur att jag har ett jobb som man trivs på och kan ha lite kul på. just nu är det riktigt roligt. Åkte åulka hela eftermiddagen igår med de stora barnen. Man blir smittade av deras ljusa och oförstörda värld och man så bra. Snö och minus trettongrader var det igår när vi lekte i pulkabacken i nära två timmar. Idag ska jag vara ute från åtta till tolv, sen får vi se. Det blir nog en tid ute på eftermiddagen oxå.
 
Sen ska jag till gymmet och träna efter att uträttat lite ärende i förorten.
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0