Äntligen.....



Äntligen är snön här!!! Så underbart!!!!
Det gäller att man har bra dubbdäck på bilen just nu, mycket halt på våra vägar här ute. Många har haft problem att komma fram eller rent av hamnar i diket.

Har börjat träna igen tack vare min sjukgymnast, har inte ont i kroppen någon stans just nu. Finns viss träningsvärk ibland men det är bara skönt och något man blir glad över. Var på gymmet igår och körde ett lugnt program efter den tuffa söndagsnatten då jag legat och spänt mig och hade ont i min arm. Det försvann igår kväll efter träningen.......toppenskönt. Ska åka skridskor idag och sen gymmet med stenhårt träningspass i kväll. Vill inte se ut som en Michelin-gubbe av fett, men en och en annan muskel vore fint som en muskel-Michelin kanske????

Gäller att trimma kroppen så som man trimmar motorn. Den går bättre!!!



.....och man slipper stå i vassen.



Fullföljde programmet med att informera de flesta om vad som hände igår kväll, flera hade haft påhälsning så nu är vi laddade. Alla har varit krösamajjor och sprungit omkring och vi har skapat planer ihop. Det hänns skönt, fast man sov ororligt i natt oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0