en dag kvar..........



En dag kvar till att göra något med klubben. Visst var jag i lokalen i onsdags och träffade kompisarna, men nu menar jag mera som en aktivitet. Sist det hände något var på mässan i Nacka i höstas. I morgon är det heldag med klubben. Klockan tio träffas vi i Hammarby för att köra GoCart och sen blir det hamburgare på HardRock Café. Känns som det kan bli mycket trevligt................

Igår var det telefonterror på jobbet. Pratade en hel del med en massa människor i klubben. Sen hem och städa hela huset och styrelsejobb mot distrikten vid datorn och telefon nästan hela kvällen. La mig alldeles för sent och känner mig lite pumsig i ögat och kroppen.

Ska packa min väska och åka till gymmet i min underbara rallyToyota......



Ska träna innan jag börjar arbeta idag. I kväll ska jag bara ha en skön hemmakväll och kanske titta på TV eller en film. Det händer inte så ofta då jag mer eller mindre inte är så intresserad av den där fyrkantiga saken på väggen. Vet inte ens om det finns något kul att titta på en fredagkväll.

Fick ett annonsblad om att göra en fototapet............ska kanske göra det så jag har något att titta på när jag sitter där i soffan............



Annars får jag gå ut på gårdsplanen och titta på vår vackra julgran !



Ha en bar dag och kör försiktigt..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0