en lång dag......

En lång dag men ack så trevlig...........

Var på jobbet tidigt och fixade en massa småsaker, nästan alla vart glada och tackade för att jag fixade det så fint. Chefen kom och sa att jag kunde vara lite kvinnlig också ;-)
Idag är jag sugen på att sem om jag får någon extra belöning, har laddat fällan.............

Efter jobbet var det full fart vidare till klubblokalen. Vi skulle träffas och prata lite..............



i bilen på väg dit blev det dagens middag, fy faaaaaaaaan. Jag får ta min sockerdag igår och inte på lördag. Byta dag liksom.............

   

Kvällen slutade i topp och allt är löst. Killen med stort M tar över!!! Vi som tyckte det skulle vara så kul om han ville göra det och vara en av oss..............nu får han, jag och Lasse planera upp lite tillsammans till den 27:e. Så roligt!!!! Hoppas på en riktigt trevlig kväll med vännerna då. Vi hade det trevligt igår oxå, så det så!! Till helgen blir det trevligt igen, bara trevligheter nu!!!

Våren är på väg........känner doften av den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0