Fet och snygg......



Fet och snygg.........
Hittade denna bild bland mina foton från en träff norr om Stockholm i somras. Tycker både bilen och ¨mackorna¨ är fett snyggt. Ja, inga vanliga smörgåsar med leverpastej och smörgåsgurka...utan däcken.

Skulle köpa discolock till min Transport men jag visste inte hur många tum jag har på mina gamla rostiga hjul. Discolock är ett lock i plast som man sätter på en gammal fälg och så tror man på långt håll att bilen har snygga fälgar. Hittade ett par snygga på Jula, får ta det på onsdag efter träningen. Ett litet inköp till vardagsbilen.

Var och tränade klockan kvart över sju i morse. Sover så gott i min underbara säng. Tror att det börjar hända saker, ökade på vikterna igår och med samma repitioner. Fick en positiv ¨feedback¨av min sjukgymnast som ropade in i träningssalen - Det är bra Bettan!!! Alla andra log och jag kämpade på lite mera. Måste bara erkänna att positivt beröm kan göra en stark och lycklig. Kom sen till jobbet och där blir jag kallad BettyBoop.........



Nu är det kallt ute och snön ligger vit på marken. Temperaturen är på - 11 grader och det är som det skulle varit under jul och nyår. Ska ha idrott ute om ett par timmar i ett par timmar, sen är det föräldramöte på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0