Fet



Fick en bild på mailen igår..........denna Corvette var FET!!!

Ja, inte som en  Michelin!      utan fet på ett annat sätt. Tänk att ordet fet kan betyda flera saker. Hur är saker som ser feta ut?? Är det mer än orginal??Har den utseendet till sin fördel??

Om man säger det till en tjej. - Hon är fet. Vad betyder det? Hon är fet snygg. Han är fet snygg. Fet snygg bil. Tänk att ordet fet kan verkligen förstärka något i en mening.

Jag drar in på fettet i maten just nu och tränar, men inte går jag ner något. Inte ett hekto på dessa dagar. Någon berättade att muskler är tyngre än fett. Vem vet. En muskelbil väger nog mer med sin trimmade V8:a motor än en gammal Toyota orginal.......

Ska ha uteidrott nu på morgonen i två timmar, sen ska jag till gymmet efter jobbet. Hoppas på pulkaåkning på eftermiddagen med barnen. Åkte pulka mellan 12 och halv 5 igår eftermiddag. Superkul men man blev både hungrig och törstig trots - 2 grader. Jag älskar verkligen snön.

JAG ÄLSKAR VERKLIGEN SNÖN...........livets mening, eller vinterns.....

ha en bra dag.........i morgon är det pubafton, det ser jag fram mot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0